مامانای گل من خیلی آب و چای میخورم اشکالی ک نداره

۵ پاسخ

چای رو خیلی کمرنگ بخور چون کافئین زیاد خوب نیست ..ولی مایعات عالیه

آب نه ولی چایی سعی کن کم بخوری

منم مخصوصا چایی

نه بخور نوش جان چه اشکالی اخه😂

نه کار خوبی میکنی الان واقعا بدنت به آب بیشتری نیاز داره

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی