۱۱ پاسخ

من تنها چیزی ک از اول بارداریم دلم خواست و خوردمش هندوانس ولی خب ب اندازه بخوریم مشکلی نداره بنظرم

منممم😂

منم میخورم میترسم افزایش وزنم زیاد بشه

روزی یک تا دو برش متوسط مجازه عزیزم

آب دور جنین زیاد میشه زردی هم نمیگیره

بخاطر قندش یکم مواظب باش

نوش جونت😍😌

منم همین الان خوردم ☺️

اگه قند نداری نه. بخور

منم میخورم

منم خیلی میخورم😌

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد