ضرر نداره ولی باید بخابی تو دستشویی 😂😂😂 منم میخورم ولی همش تو دستشویی 😂
منم خیلی هندونه میخورم
هرچیزی زیادش ضرر دارع به اندازع بخور مخصوصن هندونه هم قندش بالاست از یه طرفم اب بدنت اوکی میشه
منم زیاد میخورم به هم میگم ولی خودم شکمم حالیش نمیشه که انقدر خوردن ضرر داره😁😂
سمت ما میگن مادر باردار نباید هندوانه بخوره
منم زیاد میخورم
اگه دیابت نداری بخور ولی خب آب دور جنین رو زیاد میکنه باید حواست باشه عزیزم
منم خیلی میخورم.
نه اگه دیابت نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.