بچه ها من خیلی هندونه میخورم ضرر ندارد 🤣🤣

۸ پاسخ

ضرر نداره ولی باید بخابی تو دستشویی 😂😂😂 منم میخورم ولی همش تو دستشویی 😂

منم خیلی هندونه میخورم

هرچیزی زیادش ضرر دارع به اندازع بخور مخصوصن هندونه هم قندش بالاست از یه طرفم اب بدنت اوکی میشه
منم زیاد میخورم به هم میگم ولی خودم شکمم حالیش نمیشه که انقدر خوردن ضرر داره😁😂

سمت ما میگن مادر باردار نباید هندوانه بخوره

منم زیاد میخورم

اگه دیابت نداری بخور ولی خب آب دور جنین رو زیاد می‌کنه باید حواست باشه عزیزم

منم خیلی میخورم.

نه اگه دیابت نداری

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد