بچه ها طبیعیه انقد من میخورممم🤣🤣

۸ پاسخ

شما شکمتون پایین نیومده سر دلتون خالی بشه؟

ارهههه من وارد ۹ شدم همش ضعف میکنم گشنم میشههه سیرنمیشم😅😂😂😂😂

حالا من برعکس گشنم نمیشه

اره بابا منی ک دو بار هر وعده رو میخورم 😂😂😂

دلم میخاد هر روز کلی هله هوله و بستنی بخورم 😂

منممم

چی میخوری😂😂😐😐

فك كنم طبيعي باشه منم اينطوريم🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱۳ ماهگی