بچه ها چرا همش باید دهنم بجنبه و در حال خوردن باشم 🤕🤣🤣🤣

۷ پاسخ

چون حامله ای

وای منمممم
من دیگه عصبی میشم انقدر ک گشنم میشه

انگار که بچه نمیزاره چیزی برای خودمون بمونه
همه رو میخوره ناقلا

وااای منممممم. امروز که اصلا به طور عجیبی فقط خوردم

دقیقا من همش درحال خوردنم نخورم گشنم میشه ضعف میکنم فوری

منم بعضی وقتا اونطوریم آدامس بخور

وایی من 🤣🫣

سوال های مرتبط

مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی