چرا نی نی من همش سمت چپه شکممه🤣🤣🤣🤣🤣

۷ پاسخ

واسه منم کلا سمت چپ هست

دختر اکثرا چپ میره من ک دوتا بچمم سمت چپم بودن
خواهرام پسراشون راست شکمشون بود

مال منم عزیزم🥲

واسه همش راست بود از اول🤣

برعکس نی نی من همش سمت راسته

من اولا فقط راست میزد الان همش سمت چپه‌ خودشو سفت میکنه

مال منم همش راسته

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری