واسه منم کلا سمت چپ هست
دختر اکثرا چپ میره من ک دوتا بچمم سمت چپم بودن
خواهرام پسراشون راست شکمشون بود
مال منم عزیزم🥲
واسه همش راست بود از اول🤣
برعکس نی نی من همش سمت راسته
من اولا فقط راست میزد الان همش سمت چپه خودشو سفت میکنه
مال منم همش راسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.