مامانا من همش چایی میخورم بد نیست ؟🤣🤣🤣

۶ پاسخ

گفتن شبا دو ساعت قبل اخن سعی کن لبنیات کافعین نخورده باشی

آخ آخ دلم ی کتری چای میخاد بخاطر کم خونی مجبورم روزی ی لیوان کم رنگ کم رنگ بخورم اصلا حال نمیده

من هم زیاد میخورم

نی نی تیره میشه کم بخور
من هفته یبار یا دوبار میخورم

خب کمی کافئین داره کافئین هم خوب نیست به اندازه بخور

میگن کم خونی میاره کم رنگ بخور

سوال های مرتبط

مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسی و سما🧸🩷 مامان یاسی و سما🧸🩷 ۹ ماهگی