گفتن شبا دو ساعت قبل اخن سعی کن لبنیات کافعین نخورده باشی
آخ آخ دلم ی کتری چای میخاد بخاطر کم خونی مجبورم روزی ی لیوان کم رنگ کم رنگ بخورم اصلا حال نمیده
من هم زیاد میخورم
نی نی تیره میشه کم بخور
من هفته یبار یا دوبار میخورم
خب کمی کافئین داره کافئین هم خوب نیست به اندازه بخور
میگن کم خونی میاره کم رنگ بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.