۵ پاسخ

منم تو بارداری هوس میکردم می‌خوردم نوش جونت
یکمم پودر کاکائو بریز اگه دوست داری شکلاتیش کن

وااایییی😂تو دیگ رد دادی

نوش جان‌

با چه ترکیباتی؟؟؟؟؟

منم واسه نینی فرنی میخورم میگن خوبه 🥴🥹

سوال های مرتبط

مامان قند عسلام مامان قند عسلام ۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری