۱۱ پاسخ

خیلی هم خوبه اتفاقا راحت میشی

من شدم امپراطور بادها یدونه دادم فقط صدا شیپور میداد لامصب

🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای چقدر خندیدم نصف شبی

چای نباتی بخور🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خب بروز خوبه که راحت میشی

🤣🤣🤣🤣🤣کووووفت

من بیشتر جاهایی که میگم نه نمیام حالم خوب نیست دقیقا به همین دلیله!!! اصلا نمیشه کنترلش کرد! خیلی هم خودمو سفت بگیرم دلدرد میگیرم

عرق نعنا نصف لیوان بعد هر غذا، البته شما بارداری کمتر از نصف لیوان

😂😂😂😂
عرق نعنا بخوررر

دهنت سرویس😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مسدود شدم 😪 مامان مسدود شدم 😪 ۷ ماهگی
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی