خیلی هم خوبه اتفاقا راحت میشی
من شدم امپراطور بادها یدونه دادم فقط صدا شیپور میداد لامصب
🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای چقدر خندیدم نصف شبی
چای نباتی بخور🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خب بروز خوبه که راحت میشی
🤣🤣🤣🤣🤣کووووفت
من بیشتر جاهایی که میگم نه نمیام حالم خوب نیست دقیقا به همین دلیله!!! اصلا نمیشه کنترلش کرد! خیلی هم خودمو سفت بگیرم دلدرد میگیرم
عرق نعنا نصف لیوان بعد هر غذا، البته شما بارداری کمتر از نصف لیوان
😂😂😂😂
عرق نعنا بخوررر
دهنت سرویس😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.