خانوما من خیلی هندونه میخورم مشکلی نداره؟؟؟

۱۳ پاسخ

حواستون باشه قند بارداری نکیرین چون قندش بالاست تو مصرف زیادش، من خودم قند بارداری نداشتم ولی تو ۳۴ هفته گرفتم و الان باید قندو و مواد قندی رو حذف کنم چون اب دور جنین رو قند زیاد میکنه و خطر زایمان زودرس رو زیاد میکنه

زایمان میاره باعث میشه دهانه رحم باز بشه زیاد. نباید بخوری ولی هفته 37 به بعد بخوری مشکلی نداره

بخور من نخوردم اب دور بچم خیلی کم شده شده 6

منم تازگیا همش هندونه میخورم با ملون و طالبی اینا اصلا میلم پرتقال اینا نمیکشه چون کلا‌تو زمستون همش خوردم

اصلا اتفاقا عالیه نی نی زردی نمیگیره

خیلی خوبه باعث میشه بچت زردی هم نگیرع

ن اصلت تو بارداری میوه اصلا ضرر نداره تازه خیلیم خوبه من سر دخترم اصلا غذا نمیخوردم فقط میوه میخوردم

نه مصرف زیادش خوب نیست اتفاقا الان تو گهواره یه مطلب بود در موردش در مورد قند بالا و ...

خیلی قند داره.و ب شدت چاق کننده اس.من کلاس رفتم گفتن نهایت ۲تا اسکوپ

نه، منم خیلی میخورم

منم خیلی میخورم
ولی قندش بالاست بعد آب دور جنین رو زیاد میکنه باید روزی یه برش مصرف بشه

منممممم خیلی میخورم😀😂

منم روزی یه نصف هندونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد