منم زیاد میخوردم الان این پیامارو دیدم پشیمون شدم😑
هرچیزی زیاده روی اش خوب نیست
زیادیش اب دور جنین زیاد میکنه و انقباض میاره
عههه من که شنیده بودم واسه زردی عالیه
ابش زیاده ممکنه اب دور جنین زیاد بشه کیسه اب پاره کنی تو هرنوبت یه برش بخور ،بجاش میتونی ملون بخوری گوشتیم هس
منم زیاد خوردم الان دل درد شدم🤧
برای خواهرم انقباض شدید اورده بود چون زیاد مصرف میکرد
منم میخورم
سلام شنیدم میگن میوه هایی که آب دار هستند باعث میشه آب دور جنین زیاد بشه و ممکنه باعث زایمان زودرس بشه .
نفخ و انقباض برا من میاورد زیاد میخوردم
اگه قند داری ک باید خیلی کم بخوری
اگه قندم نداری باز رعایت کن ک اب دور جنین زیاد نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.