دوستان هندونه ضرر داره؟من زیاد میخورم

۱۲ پاسخ

من روزی یه هندونه بزرگ میخورم
نصف روز نصفشم شب

قندش بالاست عزیزم در حد تعادل بخور
شنیدم آب دور جنین هم زیاد میکنه.
بهتره اندازه مصرف شه.

آب دور جنین رو زیاد میکنه به اندازه بخور

نه بخور

منم زیاد میخورم ولی خب دیگ اخراشم

من یک هفته خیلی هندونه خوردم فیبرش زیاده باعث شد بچم یک هفته وزن نگیره کم بخور

وای منم اصلا وله دارم😋

میگن باعث انقباض میشه از اونطرفم قندش زیاده بخور ولی کم بخور چون قند هم نداشته باشی رعایت نکنید قند میگیری

به اندازه بخور شنیدم مصمومیت بارداری میاره

اگه قند نداری ن

قند نداری؟ اگر داری رعایت کن

ن من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری