نه اگر قندت اکی بخور من خودمو خفه میکنم با هندونه 🤓
نه من خیلی میخورم
ایشالله که چیزی نمیشه دیروز سنو دادم خدا رو شکر اکی بودم
اتفاقا بخور عالیه من ۲هفته اخر بارداریمهر شب میخوردم بچم زردی هم نگرفت😅
من خیلی میخورم اگه قند نداری بخور
من خوردم خداروشکر چیزی نشد
نه نوش جونت
نه ولی برای بعضیا مث من شکم درد واژن درد شدید آورد بخاطر سردیش
من دیابت ندارم خیلی میخورم و ویارم هندونه و بستنیه😄
نه چه ضرری
فقط قندش زیاده ، زیاده روی نکن توی خوردن ، خصوصا اگر زیاد سردی نمیتونی بخوری
اگه قند نداشته باشی نه
نه ولی چون قندش بالاست کم باید خورد
کم بخور من سه روزه دل درد دارم 😫
اگه دیابت نداری بخور
نه
ولی زیاده روی نباید بکنی چون قند داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.