خیلی قشنگه اما شما که انگشتای کشیده ای دارین نباید ناخنای بلند بکارید باید کوتاه مربع باشه
میارکت عشقم منام بهم درخاست بده پرم من
خوش رنگه
خوشگله اما من کوتاه دوس دارم مرتب و تمیز تره
چقد دستات شبیه دست منه😄😄فقط من کاشت ندارم
بسیار زیبا عزیزم
یه سوال...چجوری با ناخن بلند کار میکنی؟مثلا چجوری کتلت درست میکنی😂
خیلی قشنگه عزیزم عالی شده مبارکت باشه خانومی 🥰 🥰 🩷 🩷
مبارکه بو تابستون اومد🤩
مبارکه منم نوبت دارم ولی میترسم برم ☹️
مبارکه چ قشنگه
اینم ترمیم ماه پیشم
دیسکو زده بودم
چه خوشگل و خوشرنگه مبارکه عزیزم
خوشرنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.