۱۴ پاسخ

خیلی قشنگه اما شما که انگشتای کشیده ای دارین نباید ناخنای بلند بکارید باید کوتاه مربع باشه

میارکت عشقم منام بهم درخ‌است بده پرم من

خوش رنگه

خوشگله اما من کوتاه دوس دارم مرتب و تمیز تره

چقد دستات شبیه دست منه😄😄فقط من کاشت ندارم

بسیار زیبا عزیزم

یه سوال...چجوری با ناخن بلند کار میکنی؟مثلا چجوری کتلت درست میکنی😂

خیلی قشنگه عزیزم عالی شده مبارکت باشه خانومی 🥰 🥰 🩷 🩷

مبارکه بو تابستون اومد🤩

مبارکه منم نوبت دارم ولی میترسم برم ☹️

مبارکه چ قشنگه

اینم ترمیم ماه پیشم
دیسکو زده بودم

تصویر

چه خوشگل و خوشرنگه مبارکه عزیزم

خوشرنگه

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی