۱۳ پاسخ

پماد زینک اکساید مینو دکتر ب بچم داد همینطوری شده بو

فقط با اب بشور یا ببر حموم

پماد اوره سه درصد پارک بیبی فرست

سودوکرم
خیلی خوبه ، من هروقت میزنم بعد یکروز خوبِ خوب میشه

کالاندولا رنگ پمادش زرد هست

من هیدروکورتیزون ۱ درصد هر ۸ ساعت زدم عالیه یه روز بزنی خوب میشه

کالاندولا

میتونی به جایی که سوخته زینک اکساید بزنی زینک باعث میشه نسوزه و رفته رفته بهتر بشه سوختگیش
با دستمالی که مرطوبِ همیشه لایه های گردن رو تمیز کن بهتر میشه ولی محکم نکش که پوستش آسیب نبینه
از آد و کرم های روغنی (یعنی بر پایه روغن) استفاده نکن سوختگی رو بدتر میکنه

تصویر

شیر خودت یا پماد کالاندولا

از عطاری پد بید بخر پودر کن بزن به گردنش با بار اول خوب میشه عین معجزس ، از تنه درخت بید میگیرن

تن تن بشور بعد با حوله تمیز خشک کن

کالاندولا‌

پماد بتامتازون بزن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی