قرص جدیدی نمیخوری ؟ من قرص برای عفونت ادراری میخوردم خیلی بوی بدی میداد یعنی شب میرفتم تا صبح که بار میرفتم بوش هنوز میومد قرص رو قطع کردم تموم شد.
آره زرده و بومیده شدید
آب زیاد بخور
ادرار یا از عفونت بو میده یا کمبود آب.اصلا ادرارت نباید زرد باشه، انقدر باید آب بخوری که هروقت میری دستشویی کاملا شفاف باشه
نه اصلا آب کم میخوری شاید
نه
پیگیری کن حتما
نه
اب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.