۱۱ پاسخ

من ۳۸ هفته سزارین شدم بچم ۲۷۰۰ بدنیا اومد خیلی کوچولوعه بچم ولی کم کم وزن میگیره

انشاالله وزن میگیره یکم دیگه تا بخواد دنیا بیاد ولی خیلی از بچه ها کم وزن به دنیا میان انشاالله سلامت باشه ❤️🌹

منم کمه وزن بچم
قراره پنج شنبه برم سونوی وزن ببینم رشدش چجوری بوده🥲

مگه کمه

منی که ۲۵۰۰ به دنیا اومد🥲

چه اشکالی داره عزیزم. مهم اینه که سالم باشه. به دنیا میاد شیر میخوره تپل میشه. اصلا برای این چیزا خودتو اذیت نکن. تو این وقتی هم که داری چیزهایی بخور که بهش وزن بده

عزیزم جز نرمالهاس،مهم اینه سلامت باشه درگیر وزن نباش

از منم وزنش کمه

واسه من ۱ و سیصد😭 حداقل کاش تا زایمان برسه به دو نیم🥲

هر روز امگا 3 و ال ارژنین بخور دیونه تا ۴۰ وقت داری

تغذیه ات چطوره ؟

سوال های مرتبط