این سارافون چی قشنگه برای دخترم گرفتم

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم خوبه ولی هوا گرم میشه کلف نیس.جنس بهاره میگرفتی.زیادیم پول دادی واسش.تا سال بعدم کوچیک میشه براش

کتش خیلی شیکه

از کجا گرفتی چقدر شد
من هنوز هیچی براش نخریدم 🥲

خیلی قشنگه عاشقش شدم😍

خوبه عزیزم مبارکه برخلاف نظردوستان عید حتما باید یک سوئیشرت یا کت همراه باشه چون فروردین معمولا هوا گرم نیست وسایه سردی دارهبااین اوضاع الان همه جا بارندگیه

سلام عشقا گروه گهواره روبیکا زدم
هرکی دوسداشت بگه ببرمش همه خانم هستیم راحت تر میتونم ارتباط بگیریم تو این ایام ک ارتباطات ضعیف شده با این گروه کارمون راه میوفته

اره خوبه چندگرفتی

سوال های مرتبط

مامان 🌹🌹🌹 مامان 🌹🌹🌹 ۵ سالگی
مامان امیر فرزام مامان امیر فرزام ۵ سالگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۵ سالگی
مامان سینا و پارسا مامان سینا و پارسا ۵ سالگی