۱ پاسخ

هر شیرخشکی روی قوطیش زده میشه نگه داشت یا نه مثلاً اپتامیل فکر کنم زده بود یکی دو ساعت میشه نگه داشت ولی من ببلاک میدم زده بلافاصله باید استفاده بشه و نمیشه نگه داشت، کلا نگه نداری بهتره نخورد بریز دور

سوال های مرتبط