اومم به من گف ۶۰درصد پسره،همون شد
به منم گفتن پسر یعنی احتمال خطا داره
اره...مگه اینک سونوگرافی ناشی باشه پسره رو اشتباه بگه
تاانومالی صبرکن البته معمولا پسر میگن پسرمیشه من که رفتم گفت ب پسر میخوره انومالی که رفتم پسربود
اصلا تا انومالی اعتمادنکن
دو تا دوستای من جدیدا گفتن پسر انومالی دختر شد
اره عزیزم پسره
من شنیدم میگن اگهتو ان تی بگن پسره درسته ولی اگه بگن دختره ممکنه خطا داشته باشه
منم شنیدم نمیدونم راسته یانه
خیلی درصد کمی بهت داده
اره
اره حدس پسر خیلی دقیق تر هست نسبت به دختره
نه به من گفتن ۹۵ درصد پسر شد دختر
پسر احتمال خطاش کمه حتما یه چیزی دیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.