ترشحاتی که مثل ژله سفته و کشداره..دهانه رحم داره باز میشه میاد..و برای بعضی ها توش رگه های خون هم هست
سلام خانمامن ۳۹هفته و۳روزم بعداازیک ساعت پیاده روی ترشح سبزخیلی کم رنگ دارم ازچیه
من بعد معاینه تحریکی دوروز ترشح موکوسی داشتم و زایمان کردم
من یه هفته پیش دیدم که دکترم دهانه رحمم رو معاینه کرد گفت یه سانت شدم..تا دو روز پیش که معاینه ام کرد هنوز یه سانت بودم..البته دیشب بازم ترشحات موکوسی دیدم هنوز نرفتم دکترم معاینه ام کنه..امیدوارم بازتر شده باشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.