۴ پاسخ

عزیزم‌اولین مورد چرا علامت زده؟؟
crap,esrکه خوبه

مگراینکه برای بچه ها فرق داشته باشع

گلبول سفیدش ک نرماله ب ظاهر نمیاد عفونت داشته باشه پیش کدم دکتر بردی؟؟

من نمیدونم آزمایش بچه تفسیرش چه فرقی داره ولی براساس بزرگسال اینها خوبه ولی برای عفونت آزمایش کاملتری نیازه ، این هیچی نداره مثلا ای اس آر کو

کمه . شاید سرماخورده بوده اخیرا

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🤱🏻🧚🏻‍♀️🧜🏻‍♀️ مامان پرنسس🤱🏻🧚🏻‍♀️🧜🏻‍♀️ ۲ سالگی