۸ پاسخ

دیگ تو این دور زمونه چه طبیعی چه سزارین مگ بیشتر از ۲ تا یا نهااااایتااااا اگ وضع مالی اوکی باشه ۳ تا ، بیشتر کسی بچه میاره؟؟🫠

بستگی به دکترت داره

بستگی به شرایطتت داره بعضی ها چسبندگی میگیرن فقط دو یا سه تا من دیدم ۵تا سزارین هم ولی خب۵ساعت تو اتاق عمل بودن وزایمان پرخطری داشتن

دکتر من گفت ۵. فعلا ۳تا سزارین کردم. با دکتر خوب عمل کنی مشکل نمیخوری

من کسی رو میشناسم که پنج تا بچه اش رو هم سزارین اورده و هیچ مشکلی هم نداره

کلا اونایی که سزارین هستن میتونن چهار بار زایمان کنن

بستگی داره چسبندگی نگیری

خاله من چهارمی بارداره
ولی میگن ۳تا

سوال های مرتبط