من پساری گذاشتم ولی سرکلاژ نیستم از هفته ۲۴ گذاشتم نمیدونم اثر داره یا نه طول سرویکسمم ۱۲ بود
نردیک ۱۰ هزینشه
بنظرم پساری هم بزار چون هفتت خیلی هم بالا نیست
مگه بعد سرکلاژ مهمه چند شده باشین؟
من از دوتا دکتر پرسیدم یکی دکتر خودم یکی هم رادیولوژیست گفتن بعد سرکلاژ اصلا دیگه اندازه نمیگیریم خیالمون راحته
ب منم گف پساری بزار نزاشتم از ترس عفونت🥲
آره پساری حتما بزار عزیزم . استراحت مطلق باش فعلا شیاف پروژسترون بزار نهایت آمپول ریه هم بزن . منم سرکلاژم سرویکسم این هفته شد ۲۶ ولی آمپول ریه زدم تو ۳۱ هفته
مگه استراحت نبودی رعایت نکردی
اره تا وقت داری پساری بزار و استراحت مطلق باش
عمل سرکلاژ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.