اوتمیل با چیا میشه درست کرد ..چجوری؟!

۶ پاسخ

من جوپرک رو اسیاب میکنم با شیرپاستوریزه میپزم بعد موز له شده رو داخلش میکس میکنم دخترم خیلی دوست داره بعضی وقتا هم خرما هم میریزم

لینک ارسال شد

من پختمش بعد موز بهش اضاف کردم نخورد😂ولی خوشمزه بود خدایی خودم خوردمش

میوه دلخواه و جوپرک

سیب موز یاهرمیوه دیگه

جوپرک بپز با میوه پخته مخلوط کن

موز و جو پرک


عزیزم من گروه دارم برای غذای بچه هامون اگه فک میکنی بدردت میخوره ایدی روبیکا یا ایتا بفرست عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان دلارا (گوگوجی) مامان دلارا (گوگوجی) ۱ سالگی