خانومای سزارینی تا چند روز درد داشتین

۱۴ پاسخ

دو روز فقط دلپیچه شدید داشتم

از نظر تغدیه خیلی رسیدگی کن کمپوت آناناس و قرص آناهیل هم بخور برای بخیه ها

سلام خوبی عزیزم انشاءالله به زودی مرخص میشه نی نی کوچولو
امروز با هم مرخص شدیم شناختی؟؟

تا حالا که دارم

ولی دکترم خیلی خوب بخیه زده تمیزه تمیز وقتی رفتم بخیا بکشم خانومه گف خیلی تمیز زده بخیه تو

جای بخیه هام هنوزم درد داره

دردنداشتم خداروشکر خیلی این بار سبک وراحت بود

من ۱۰ روزه سزارین شدم
بخیه هامو کشیدم جاش میسوزه و میخاره ولس هنوز به پهلو نیمتونم بخوابم موقع بلند شدن کمکم باید بکنن درد دارم

من تا ٥ روز اول شديد بود بود بخيمو كشيدم بد ١٠ روز خوب خوب شدم

بیشتر تا ی ماه الان فقط جای بخیه هام بی حسه

۲۰ روز شدید

جای بخیه هام میسوزه و درد میکنه

بخدا من تا الان که درد دارم

سه روز ا.ولی

سوال های مرتبط