شکم داشتن بستگی به وزن و اینکه بچه چنده داره من بچه اولم موقع باردای ۵۵ بودم داشتم میرفتم انومالی شکمم تخت تخت بود اما الان موقع بارداری ۷۰ بودم از اول شکم داشتم بعد بهش نفخ هم اضافه شده انگار ۶ ماهه هستم ولی از زیر ناف یه خط هست که جای بچه رو معلوم میکنه
من یه هفتهس حس میکنم بزرگتر شده
ولی هیشکی متوجه نشده تا حالا مگه اینکه خودم بگم اونایی هم که میدونن همش میگن کو شکمت پس
چهار ماهگی به بعذ ولی پنج ماهگی معلوم بود بچه اولم الان سه ماهم کامل نشده شکم دارم😂دکمه شلوارم بسته نمیشه دیگ😂
آز ۱۶ هفته تو خیابون همسایه ها متوجه میشدن
من از یکی دو هفته پیش شلوارام تنگ شده شکمم یکم بزرگه
من تازه یکم شروع شده
اخر ۶ ماه. البته الانم کوچولوعه بزرگ نیس
من ۱۰ هفته شکمم قشنگ تیز جلواومده
اخه چراااااا انقدر زود
من که تا الان ۳کیلو لاغر شدم🫣
من فعلا چیزی معلوم نیس
از ۲۰ هفته اونم ن زیاد
معمولا رشد جنین ۳ ماه آخره شکم هم همون موقع بزرگ میشه
برای من از ۲۰هفته شروع شده
من ۱۳ هفتم و تابلو هست . شلوارامم دیگه بسته نمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.