۱۵ پاسخ

بزار آب نمک پنج شیش ساعت بعد سرخ کن

سفیده تخم مرغ.یا اینکه بزاری تو اب نمک بعد بزاری ابش بره سرخ کنی

من همه این راه هارو ک کامنت گذاشتن رفتم آخر از مادرشوهرم یاد گرفتم پوست بادمجونا میگیره میزاره تو سینی یا ابکش بهشون فقط نمک میزنه ب همشون باید نمک زد بعد ده دقیقه اب ازشون خارج میشه و جذب روغن هم کم

ماست بزن

تخم مرغ بزن بهش

سلام بذار خشک بشه برای ترشی خشک بشه خرابی نداره

قبل سرخ کردن یکم ماست بزن بهشون جذب روغنش خیلی کم میشه

میتونی مقداریش هم کبابی کنی که هم خوشمزه تر میشه هم راحته

ترشی بزار یکم کلم بگیر خردشون کن لیته درست کن

دقیقا منم توش یخچالم بادمجون دلرم هی نگاشون میکنم میگم ولش کن روغن زیاد میخواد.
ولی من پوست میکنم مدلی که میخوام سرخ کنم خورد میکنم نمک میزنم چن ساعتی بمونه خیلی کمتر میبره

برش بزن نمک بپاش روش بذار آفتاب اب قهوه ای ازش در میاد روغن کمتر میبره
یااینکه بذار داخل آب نمک و سرکه بمونه

کبابش کن باهاش بورانی درست کن یا حتی با کبابیش کشک بادمجونم میتونی درست کنی

سفیده تخم مرغ رو خوب بزنی . بد یکم بکش به دو طرف بادمجون ها .
من اخیرا دیدم اینستا آرد ریخت اونم بدک نبود ولی بازم روغن میبره.

ترشی درست کن

تو روغن یکم ارد بریز

سوال های مرتبط