خانما باغلا برام خوبه ؟؟۳۷ هفته ۲ روزمه

۴ پاسخ

من میخوردم

اگر ارث فاویسم ندارین میتونی بخوری کم بخور دل‌درد نشی

اگه توی خانواده کسی رو ندارید که فاویس داشته باشه مسئله ای نداره

سلام اره من همیشه میخورم

سوال های مرتبط