۸ پاسخ

نه عزیزم

ن عزیزم نمیره من بچه ۲۲۰۰دیدم نرفته دستگاه

نه عزیزم من ۳۷ هفته و ۴ روز سزارین شدم دخترم ۲کیلو و ۵۰۰ بود مشکلی نداشت

اصلا به وزن نیست عزیزم دستگاه رفتن بچه یا نرفتنش بستگی به این داره که ریه اش کامل شده باشه یا نه که توی هفته شما به احتمال زیاد کامل شده

به وزن نیست

ن بابا بالای ۲/۵۰۰ فک نکنم بره چرا اینقد زود عمل میکنید؟

فکر نکنم نه نمیره

نه نمیره

سوال های مرتبط