از کی غذای انگشتی به بچه ها دادید ؟

۳ پاسخ

من گاهی اوقات میدم چون دندون های پایینش در اومده بالایشم داره در میاد از ۸ ماهگی

خیلی زوده فعلا از ۱سالگی به بعد

چیا باید داد؟

سوال های مرتبط

مامان سپهر و مینو مامان سپهر و مینو ۱۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی