۴ پاسخ

پسر من پنج ماهگی با حریره دونه زد بدنش هفت ماهگی تست کردم دوباره خوب شده بود

پسر من بادوم میدادم رفلاکسش تشدید میشد

اره من فرنی دادم در حد یه قاشق چای‌خوری دلدرد شد و بی قرار دیگه ندادم

بله من ۵ ماهگی حریره دادم بالا آورد دیگه ندادم تا امروز، امروز هنوز نشانه ای ندیدم

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۱۲ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی