۵ پاسخ

من هیچی نزدم دندون گیر و می‌ذاشتم خنک میشد میکشید به لثش یا خیار یا هویج خنک میدادم بهش

ژل باریج بزن‌رو‌مسواک‌انگشتی موقت اروم‌میکنه
دندون گیر بزار تو فریزر سرد شد بزار‌گاز بزنه
هویج‌سرد شده بده بهش گاز بزنه

من اینو میزنم
یه نمونه دیگه ام داره که خونه است

تصویر

پسر منم انگار با هیچی اروم‌نمیشه

برو داروخانه بگو بچم لثش میخاره یه پماد بهت میده سرش میکنه ، دیگه انقدم اذیت نمیشه ….

سوال های مرتبط