فرزندپروری
تب
استامینوفن
سرماخوردگی

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام فرشته جان خوبی
گل پسرات خوبن
نمیدونم چرا تاپیک هات واسه من نمیاد
اون دیگه مسافر نبوده، کسی که ۲ ماه یجا زندگی میکنه، یجورایی خونه مال خودش حساب میشه. خوب کاری کردی گفتی
حالا چجوری دوماه بودن پس کار و زندگیشون چی

برای من من از خونه و ویلا اجاره ای خیلییی بدم میاد اصن چندشم میشه باید حتما برم هتل

برای دوماه اجاره کردن ماهی سوییت رو چقدر دادی بهشون؟

واقعا ک متاسفم برای اینجوری آدما
من اومدم اینجا یعنی ی کیلو دروغ نگم رو دیوار حمام و کابینت و کنار گاز جرم بود
من شده الان گاز خودمو پاک نکنم
ولی دیوار و حمام خونه مردم رو مرتب. اسکاچ میکشم می‌شورم
دیوار حمام صافه و تمیزه دست میکشی

آره ماهم اومدیم سمت شما برام ی خونه اجاره کردی فقط ظاهرش تمیز بود حتی در یخچال چرب بود نمیشد چیزی گذاشت توش بد جالب این بود خونه خود طرف بود خونه خودش ولی فرشته نگم برات چندش و کثافت می‌بارید می‌خواستیم ۳شب اونجا بمونیم فرار کردیم🤣🤣شوهرم زنه رو تو حیاط میدید هی ترکی می‌گفت کثیف باجی 🤣هی میگفت باورم نمیشه ی زن اینقدر از خونش کثافط بباره

ما خونمون اجاره دادیم امروز شوهرم رفته بود یه شیرو براشون تعویض کنه بع زنه گفته بود چرا یکم دور شیرو نمیسابونی تمیز نمیکنی چرا آبگرمکن انقدر چرکه🤣منم قبل خونه رو بدم تحویلش کل خونه رو شستمو تمیز کردم تا داخل کابینتا بعد دادمش.ولی بازم به شوهرم میگفتم زشت بوده نبایدابنجور میگفتی🥲

خوب کاری کردی زنگ زدی ول کلا خودش چجوری ۲ماه تو این شرایط زندگی کرده
بعضیا کلا کثیفن واسشون مهم نیست ...

مسافر بودن دو ماه؟

خیلی کار خوبی کردی که زنگ زدی به روشون آوردی

من خونه تمیز تمیز تحویل بگیرم هنوز خودم یه بار با وایتکس به جونش می افتم .....بعد رفتنی هم همنجور ....

نامردن دیگه اجاره میکنی تمیزم باید نگع داری من خونم به صاحبش تحویل دادنی ۲روزقبلش همه جا برق انداختم حموم دستشویی با جرم گیر شستم

سوال های مرتبط