مامانا میگن مثبته شایدم دوقلو درسته؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

بله مثبته،ن ربطی نداره من آزمایش دادم ۱۰۰۰۰بود

من ۱۵۸۰ بودم دوقلو بود

من ۶۵۰ بودم سن حاملگی هم شش هفته بود احتمالا دوقلویی بتا خیلی بالاعه

مثبته چند روز از موعودت گذشته

هفته چندمی؟ من ۸۵۰ بود دو قلو بودم این خیلی بالاس محتملا دو قلویی

هفته بارداریت بالاست

بلهههه

بله مثبته ولی بتا آنقدر هم بالا نیست که 2قلو باشه

بله.

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۵ سالگی
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی
مامان سیدحسام الدین🩵 مامان سیدحسام الدین🩵 ۶ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۵ سالگی
مامان آنلی مامان آنلی ۴ سالگی
مامان پسرم و تودلی🤰 مامان پسرم و تودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ سالگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۵ سالگی
مامان فاطمه، آتنا مامان فاطمه، آتنا ۵ سالگی