پای پسرم سوخته چه کرمی بزنم؟
فیروز خوب نبود

۹ پاسخ

کالاندولا زدم من

کالاندولا

من کالاندولا میزنم خیلی خوبه

من رفتم دکتر پماد ان ان با کولوترمازول داد

کلوتریمازول و آد قاطی کن بزن

آردن

زینک بزن و آب و شامپو بچه بشور

زینک بزن

سودوکرم بزنید

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی