۷ پاسخ

سودو کرم میزنم
اون سری ناحیه پوشک بچه م سوخت یهو در عرض شب تا صبح زد بیرون چون همیشه چک میکنم ... سودوکرم زدم تا فردا صبحش خوب شد
دو سه بار زدم تو طول روز

سودوکرم عالیییییه

من پسرم سوختگی داشت ، دیشب سودوکرم گرفتم زدم برطرف شد قیمتشم ۶۰ گرمی ۴۰۰

سودوکرم خیلی خوبه،من شنیدم یه سریا میگن‌کالاندولا هم خوبه

سودو کرم عالیه ،مارک دستمال مرطوب مهم نیست اینکه بر پایه آب باشه مهمه حتما روش نوشته باشه بر پایه آب و عطری نباشه

هیدروکورتیزون عالیه

اگه خیلی شدید سوخته فقط یکبار سودوکرم بزن فوری خوب میشه
دائمی هم کرم محافظ پای فیروز خوبه یا سالیواتو

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی