۲ پاسخ

خانمهایی ‌ه سزارین شدین تا چندروز درد دارین من ۱۰ روز زایمان کردم هنوز زیر شکم قسمت پایین نام دست میزنم درد میگیره

خیلی کم چون دخترم رفلاکس داره و بیشترو میریزه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی