مامانا مویز یا کشمش چجوری میدید ب بچه هاتون

۷ پاسخ

نمیوم اصلا دکتر اجازه نداده هنوز زوده

من با پلو دادم، دونه ریزشو درآوردم با دستم کامل له کردم دادم خورد.

پلوکشمش کن
مویز دادم کشمش ندادم هنوز
با دستم له کردم دادم خورده

نمیدم زوده

مجازه ولی نمیدم چون بااینکه ۴تا دندون داره ولی خیلی خطرناکه

من کشمش پلو درست کردم دخترم دوسداشت

نمیدم😁

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱ سالگی