پسر من دوتا درآورده
ولی ن میشینه نه سینه خیر میره.همینقدر تنبل
پسر منم ندارع 🥹
دختر منم هنوز درنیاورده😂😂
شل کن بابا دختر من نزدیک ۱۰ ماهه هنوز دندون نداره چه بهتر
همون جور تو سبد نشسته یعنی به پشت برنمیگرده؟ تنهایی کلا میشینه؟
پسر قشنگ منم در نیاورده ،داره ۱۰ ماهش کامل میشه
ولی دختر نازم سه تا دندون داره
اشکال نداره بعضی ها دیر درمیارن
هرچی دیرتر در بیاره بهتره 😍
پسر منم در نیاورده هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.