۳ پاسخ

نه استفاده نکنیا

منک زدم .دیروز نامه از دزشک زنان گرفتم رفتم دندون پزشکی درست کنم میزنه منو بی حس میکنه از شانسس بدم دستگاه دندون پزشکی واسه من خراب میشه و کار نمیکنه همه بیمارا کنسل کردن منم دندونم کامل بی حس بوده

نه خوب نیست ممنوعیت داره گلم

سوال های مرتبط