خانما نبض شدید تو شکمم جنینه یا خونرسانی

۴ پاسخ

ن اون نبض رحمه اگه جنین بود تو شکم احساس میکردی

منم اینجورم🙈ولی هنوز حسش نمیکنم مگراینه دستمو بذارم روشکمم یه کوچولو میفهممش

جنینن

جنین دیگه این هقته تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری