اینجا گرمه من دخترم خرداد به دنیا اومد تو خونه بیشتر بادی آستین کوتاه میپوشوندم
سایز ۱ و ۲ هر سایز ۳دست ۵تیکه گرفتم چندتا بادی رکابی و شلوار هم گرفتم
سایز ۲ استین بلند زیاد گرفتم
سایز ۰یک دست گرفتم
فقط سه دست سایز یک
مامانم خریده همه رو. تابستونی گرفتیم. از هر سایز ۳ دست خونگی یک دست بیرونی. با یک دونه سرهمی و اینا
منم 15 خرداد نوشته ولی مامانم اینا لباس گرفتن
من از هر سایز دو دست گرفتم فقد سایز دو سه دست گرفتم
تو هر سایز آستین بلند و کوتاه گرفتم
باید ببینی هر سایز تو کدوم فصل میوفته. متناسب با اون بخری.کلا از اول زیاد لباس نخر سه دست برای هر سایز کافیه
من صفر و بیشتر گرفتم چون بچه هام ریزن و دوتان ولی استین بلند و استین کوتاع هر دو گرفتم ی موقع میبینی خونه کولر روشنه برای اینا سرده
من فقط سایز صفرش آستین کوتاه اینا داره بقیه لباساش آستین بلنده
اخه هوا گرمه گفتم کولر فلان میزنیم بچه سردش میشه
یعنی براش آستین کوتاه هم بگیرم؟😕
از هر سایز دو دست
هم استین کوتاه هم بلند
کوتاه برای خونه بلند برای بیرون رفتنی زیر لباس بیرونیا
من نمیگیرم مامانم سیسمونی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.