۳ پاسخ

دخترمن طعم کره رو دوسنداره اصن

من هرروز تخم مرغ میدم یدونه. البته شاید تو هفت ماهگی نتونه کامل یخوره ولی تخم مرغ عالیههه
پسر منم همین بود وزن تولدش رشدشم کم بود الان خداروشکر باز روی نموداره حداقل پایین نیومده.
غذاهای پروتئین دار بده هم امرژی داره هم عضله سازه

پوره سیب زمینی با کره زیاد بده

سوال های مرتبط