درود
تهرانیا سوال

هَ و ا ب و ی بَ د ی نمیده؟؟؟؟

۳ پاسخ

شاید به خاطر انفجارها باشه

چرا اینجوری مینویسی

مااینجا هوا خفه س

سوال های مرتبط

مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی