باید باهاش راه بیای دست بزنی شعر بخونی مشتاق بشه الان دو سه روزه خطا نداشته
البته شبا فعلا پوشکش میکنم چون تا ضبخ جیش میکنه ولی دقت که کردم کمتر شده
واییی من ک کم اوردم دوباره پوشک کردم ۲ ماه نیم درگیر بودم هنوزم نمیگههه پاهاشم میسوزع همش نمیدونم چیکار کنم
وای فوبیاشو دارم
پسرم اصلا نمیگه جیش داره معلوم نیست کی همکاری کنه
من ک هشت روزه از پوشک گرفتم هنو نمیگه خودش
خودم میبرم
من که گفتم بعد ماه رمضان اگه خودش همکاری کرد شروع کنم . الان توانش را ندارم مدام تو دستشویی باشم
خدش نمیگ ؟
منم 🥲🥲🥲
اولش سخته ولی یکم که بگذره انقد راحت میشی الان پسر من هر ۴ . ۵ ساعت خودش میگه که جیش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.