پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه ۲۰ تا دندون داره به نظرم داره دندون میاره لج داره هنوز اخریاش در نیومدن واسه بچت اخریا ازهمه درد ناک تره اسیاب ها🤕منکه خیلی اذیت شدم سراسیابای اخر
منم همینم امروز ازدستش گریه کردم
ازوقتی از بیمارستان مرخص شدیم خیلی بدتر شده همش میگه بزار روپات بمونم ونمیخابه کلافه شدم بخدا اعصاب برام نمونده
من تاب ریلکسی خریدم خیلی کمک حالم شد.
ما هم همین وضعیت رو داریم ...خسته میشم وعصبی
پسر منم همینه… یعنی یه فروشگاه ساده که میریم اینقدر اذیت میشیم که مثل روانیها برمیگردیم خونه… میخواد همه چیزو برداره میخواد همه چیزو خراب کنه
دختر منم هنوز رو پا میخوابههه🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.