۶ پاسخ

پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه ۲۰ تا دندون داره به نظرم داره دندون میاره لج داره هنوز اخریاش در نیومدن واسه بچت اخریا ازهمه درد ناک تره اسیاب ها🤕منکه خیلی اذیت شدم سراسیابای اخر

منم همینم امروز ازدستش گریه کردم
ازوقتی از بیمارستان مرخص شدیم خیلی بدتر شده همش میگه بزار روپات بمونم ونمیخابه کلافه شدم بخدا اعصاب برام نمونده

من تاب ریلکسی خریدم خیلی کمک حالم شد.

ما هم همین وضعیت رو داریم ...خسته میشم وعصبی

پسر منم همینه… یعنی یه فروشگاه ساده که میریم اینقدر اذیت میشیم که مثل روانیها برمیگردیم خونه… میخواد همه چیزو برداره میخواد همه چیزو خراب کنه

دختر منم هنوز رو پا میخوابههه🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولو 🍭 مامان دخمل کوچولو 🍭 ۲ سالگی
بعضی از کارای شوهرم انقد رو مخمه دلم میخاد خفش کنم
چرا این مردا اینطوری ان آخه 😭😭
دخترم ی مدته نصف شبا بیدار میشه گریه میکنه بهونه میگیره یعنی هیچ جوره آروم نمیشه نمیدونم خواب بد میبینه یا چی
بعد شوهرم از اون ور داد میزنه بچرو بغل کن بچه آب بده
لامپو روشن کن هر چقد میگم بابا اااا بچه تو اون وصع هیچی نمیخاد چرا نمیفهمی بعد پاشده براش آب آورده میگم کنارم هست بچه نمیخاد تو دخالت نکن آرومش میکنم
آبو آورده دخترم گرفته تو اون حالت گریه کل لیوانو ریخته رو خودش رو من رو رخت خواب از اون بدتر بیشتر دیونه شده هی گریه میکنه
دلم میخاست شوهرمو انقد بزنم تو اون وضع😠تازگیا خیلی ایراد میگیره از من میگه نو بلد نیستی از بچه نگا داری کنی 😐💔ن پس عمت این همه مدت بزرگش کرده
حالام ک دخترمو رو پام خوابوندم پاشده رفته دم یخچال هی باز و بسته میکنه بلند بلند حرف میزنه دخترمم بیدار شده
وایییی یعنی دیونم کرردههههه 😒😭
شوهرای شمام از این کارای رو مخی دارن??