۱ پاسخ

آره
من ۱۵۵ دوساعت دوم بود خداروشکر بعداز زایمان هم مشکلی پیش نیومد.
فقط قبل از ترخیص قندتو چک میکنن ک اگه اوکی بود مرخص بشی .
من بعداز زایمان ۷۹ شد

سوال های مرتبط