بیمارستان گفته شیرخشک بخرین چه اسمی بخرم

۹ پاسخ

سلام عزیزم بسلامتی زایمان کردی انقد استرس داشتی ؟؟؟
چطور بود ؟؟؟
برگردی عقب باز انتخابت اینه ؟؟؟
نی نی چطوره ؟؟
چرا بیمارستان 😢

آپتامیل اکثرا میسذزه

سلام عزیزم خوبی بهتر شدی نی نی چطوره هنوز بیمارستان ؟

میگن یا ببلاک بگیرین یا اپتامیل

آپتامیل

آپتامیل

نان یا آپتامیل

آپتامیل

نان اوپتی پرو ۱
یا اپتامیل ۱

سوال های مرتبط

مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی