دکتر میگفت بچه هایی که چهار دست و پا میرن باهوش ترن. چون هماهنگی بین دست و پا خیلی مهمه
چهار دست و پا یکی از اساسی ترین دوره های حرکتی بوس بچه ای ک چهار دست و پا میشه ب نسبت اونایی ک نمیرن خیلی باهوش تر و صبور ترن معمولا و توو کارهای عملی قوی تر.سخت نگیر خودش سیر تکاملیشو طی میکنه و ب موقع را نیره پسر منم چهار پنج ماهه توو چهار دست و پا مونده و راحتم وایمیسه ولی دوست نداره حرکت کنه توو جاش ثابته
دختر من ۶ ماهگی چهار دست و پا رفت و ۱۱ ماهگی مستقل راهرفت پسر دوستم یک ماه بزرگتره چهار دست و پا نرفت هنوزم راه نمیره
از چند ماهگی چهاردست و پا رفت دختر تون؟؟
دختر من شیش ماهگی چهار دست و پا رفت
سینه خیر نرفت
هنوز ک هنوزم راه نمیره😂😂😂
چهاردست و پا برای بچه خیلی خوبه ارغوان ۷ ماهگی چهار دست و پا رفت یک هقته مونده به تولدش دیگه مستقل راه رفت خونه رو چرخید
نه ربطی نداره پسر من چهاردست و پا که رفت دوماه بعدشم راه افتاد
نه اتفاقا بچه خواهر من نرفت و دکتر میگفت تمرینش بدید حداقل یکم بره چون بهتر اینه بچه سیر تکاملی رو کامل طی کنه عزیزم
نعنا ۴ماهگی چهاردستوپارفت
۱۰ماهگی راه رفت ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.