نظرتون چیه دوستان؟!
#شیرخشک
#فرزندپروری

تصویر
۹ پاسخ

دکتر میگفت بچه هایی که چهار دست و پا می‌رن باهوش ترن. چون هماهنگی بین دست و پا خیلی مهمه

چهار دست و پا یکی از اساسی ترین دوره های حرکتی بوس بچه ای ک چهار دست و پا میشه ب نسبت اونایی ک نمیرن خیلی باهوش تر و صبور ترن معمولا و توو کارهای عملی قوی تر.سخت نگیر خودش سیر تکاملیشو طی می‌کنه و ب موقع را نیره پسر منم چهار پنج ماهه توو چهار دست و پا مونده و راحتم وایمیسه ولی دوست نداره حرکت کنه توو جاش ثابته

دختر من ۶ ماهگی چهار دست و پا رفت و ۱۱ ماهگی مستقل راه‌رفت پسر دوستم یک ماه بزرگتره چهار دست و پا نرفت هنوزم راه نمیره

از چند ماهگی چهاردست و پا رفت دختر تون؟؟

دختر من شیش ماهگی چهار دست و پا رفت
سینه خیر نرفت
هنوز ک هنوزم راه نمیره😂😂😂

چهاردست و پا برای بچه خیلی خوبه ارغوان ۷ ماهگی چهار دست و پا رفت یک هقته مونده به تولدش دیگه مستقل راه رفت خونه رو چرخید

نه ربطی نداره پسر من چهاردست و پا که رفت دوماه بعدشم راه افتاد

نه اتفاقا بچه خواهر من نرفت و دکتر میگفت تمرینش بدید حداقل یکم بره چون بهتر اینه بچه سیر تکاملی رو کامل طی کنه عزیزم

نعنا ۴ماهگی چهاردستوپارفت
۱۰ماهگی راه رفت ☹️

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س ۱ سالگی